Q&A

A:お申込みはモバイルオーダーとデリバリーを一括で行う事が可能です費用は利用するサービスに対して発生しますので利用しなくともデメリットがありません

例)導入時はモバイルオーダーのみ利用する場合
モバイルオーダーの費用のみかかりますもし今後デリバリーを利用開始される場合には開始したタイミングからデリバリーを使用した分に対してのみ費用が発生します

A:Whether to prepare a Wi-Fi environment、It is also possible to insert the SIM card into the terminal and use it.。

A:Ikebukuro Station、Ueno Station、Shinjuku station、Takadanobaba、New King Kubo、Around Nishikawaguchi Station。We are planning to expand in new areas one after another。

A:From the store management app、Easy to register。
* A video of how to use is also installed、Polite support is also substantial

A:You can also select cash payment on the payment screen。

A:Receipts and receipts can be issued。

A:Supports English and Chinese。We plan to add supported languages ​​in the future。

A:2023Settlement fees after March of the year、According to fluctuations in settlement fees of affiliated settlement companies、May make changes。For merchants、Strive to stay the lowest in the industry。

A:契約期間は3年解約金が3,800円+税です導入時に再度ご説明させていただいております

A:① After applying from the application form、We will send you an invitation email。Confirmation material、Please submit images such as menu tables。
② Download the store management app、Please register the menu from your smartphone etc.。
③ When the QR for order arrives、You can install it and start the service on that day。
For more informationHereplease look at。

A:After completing the application、最短2週間前後での導入が可能です